Ikot meh!

Wednesday, March 30, 2011

ape nak jadi?




salam..

hey owlie! apa kabor? lama sgt da ni x update.. mls nk layan.. bnyak keja kot.. nk ckp ckit je ni... sem ni kuat sgt aku memonteng... ntah kenapa! teruk la aku sem ni.. carry mark x smpai separuh... mls g class... test 1 n 2 fail la.. ape nk jadi ni?? cmne nk score sem ni.. satu lg.. aku da jebak kn kwn2 aku ikut prngai aku.. teruk kn?? patut la ramai x suka kwn ngan aku.. x pe.. lumrah dunia.. bak kate kwn2 aku.. sape nk kwn ngan kita, kita kwn la ngan dia.. kalo dia x nk kwn, kita x yah la kwn... alamak! senangnya!!!! x semudah itu.. kawan ni ibarat bayang-bayang (kadang2 je la) sbb ape?? sbb berada dgn kita x kira susa atau sng.. itu la kawan, teman, sahabat... bkn kwn yg sekadar..


"ouh dak ni.. aku knl dia.." x pon mcm ni "alaaa kwn kt facebook aku.. mutual fren ramai kot.. of course la kwn aku"


hahaha kelakar kn??? semudah itu je dia tafsirkn erti persahabatan... ermm aku syg kwn2 aku.. tp kekadang kwn2 aku x suka dgn perangai aku.. aku x pasti perangai yg mane.. sbb? diorg pon x nk tegur mane salah n silap aku.. aku rasa korg pon msti kekadang x tau mane salah korg aite? itu lah yg aku rase.. x pe la. kalo diorg rase dirg nk kwn lame.. diorg2 yg ade terasa hati ngan aku, kena la tegur mane salah aku.. AKU BUKAN MALAIKAT! dan aku harap, korg2 maafkan la salah2 aku pada korg.. kalo nk aku mintak maaf, ckp terus depan muka aku! settle up things that can be settled :)


ui! menyimpang ni.. hahaha x pe la.. selingan jap la ye.. cte blk psl sem ni.. aku rase.. mcm jatuh je.. tp x tau la kalo aku mmpu nk score final nnt.. i hope so... doa2 kan lah ye kwn2.. nk kena maintain pointer!!! x nak malas2 lagi la!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay! ok.. cukup luahan rasa smpai di sini :) take care all..



with love,

zayanie

4 bebelan:

teh fatihah said...

haha..ta baek memonteng taw..padehal ak 2x5 je..ngeh3!

Zayanie said...

hahaha tu la ko.. ngaja aku le ni :P

miss invee said...

haha. ko ckp je cmtuh,nt score gak ;p

btw,soal kwn tu,kdg2 kte x nmpk sape yg baek utk kte sbb kte terlalu fokus nk yg sempurna. so sng cte,kte kne syg kt org2 yg syg kte. tu pendapat n nasihat ak ;)

Zayanie said...

mary.. x de la score mane... awal nye mmg x de keyakinan.. score kemudian mungkin atas usaha aku.. dan rezeki yg Allah bg :) bout frens.. ye.. aku cuba syg ape yg aku ade.. tp kekadang org x hargai.. so ape aku bole buat, tingglkn je la..