Ikot meh!

Tuesday, December 28, 2010

marah x sama dgn merajuk, HARAP MAKLUM

salam :)


bloggie... lame x buat luahan hati emosional kan... aku sedih sgt hari ni... bloggie ngat x entry lama pasal org yg x jadi buka puasa ngan aku?? okay.. now, it's the same person though :( Ya Allah.. Tuhan je aja lah yg tahu perasaan aku hari ni...


HANCUR
LULUH
PEDIH
REMUK
BENGANG
MARAH
DOWN


okay lah.. aku mmg x pernah anggap dia special langsung.. juz as a fren... an ordinary fren.. but then, kalau bkn BFF sekali pon.. aku rase dia patut jaga perasaan aku... aku x pernah berkira langsung dgn dia.. x pernah mintak apa2 balasan pon! never okay! but he should treat me well as his friend.. bloggie, aku tau dia ramai kwn... kwn dia melambak.. semua org nk kwn ngan dia.. ye lah, org penting Universiti.. org penting Politeknik... segala2 nya dia lah.. tapi dia x patut buat kwn2 dia mcm ni.. walau banyak mana pon SAHABAT, TEMAN dan RAKAN.. dia kena lah jaga hati.. bkn la mintak dia jaga hati setiap org yg dia knl.. mmg la mustahil. tp, cuma 1 je.. bila da berjanji dgn org, jgn la senang2 mungkiri... aku fhm dia selalu sibuk.. aku pon x pernah paksa dia keluar dgn aku.. tp bila dia yg ajak aku keluar.. aku tau yg dia free.. so i made myself free for him.. nk tunaikan harapan kawan.. aku x pernah hampakan kawan2 aku.. x tahu lah kalau2 ade kwn2 aku yg x puas hati dgn aku.. ucap lah dgn lantang.. jgn di blog je..


Encik MPP, sy x merajuk.. sy marah! sy tahu awk org nye sibuk. tapi kalau awak rasa awk sibuk, jgn la undang saya ke mana2.. sbb sy x suka menunggu.. dan hidup saya bukan untuk menunggu orang... nk jemput awak, sy x kisah.. langsung x kisah.. tp tolong la sekali, fikirkan perasaan saya.. perasaan saya sebagai seorang kawan.. tak lebih dari itu... sy syg kwn2 sy.. semua sama rata.. jadi harap awak tahu la menghargai nilai persahabatan dan kasih sayang sbgai seorang sahabat yg sy wujudkan.. dan juga kawan2 awak yg lain... saya tahu ramai kenalan. jadi x salah kan kalau awak cuba jaga hati kenalan2 awak?? fikirkanlah...


saya maafkan awak.. tapi saya sebagai sahabat, teman, kawan.. takut untuk beri awak peluang ntah ke berapa kali... bukan niat bermusuhan. cuma saya harap awak belajar dari kesilapan lalu.... sy bukan sengaja x mau angkat phone... bkn sengaja x nak reply msg awk.. bkn sengaja x nak chat gn awk... bagi sy masa.. dan sy bg awk masa... untuk perbaiki kesilapan masing2 dlm persahabatan kita... saya mintak maaf :(



with love,


zayanie

4 bebelan:

nur afiqah salleh said...

sabar byk2 ye faten.. hehe

Zayanie said...

bersabar la ni.. dia kena bersyukur aten x naik kn suara kt dia :)

good_boy said...

x suka mara2..hahaha

Zayanie said...

huuu sekali sekala je :)