Ikot meh!

Thursday, June 3, 2010

holiday!!!!

assalamualaikum...

ellow my followers.. even i know that maybe u're not reading my post.. hahaha it's ok guys.. CHILL!!! sometimes aku lyn blog2 org yg aku follow.. rase TERPEGUN... coz of whut?? ade yg background nye CHANTEK!!! ade yg post nye MENARIK!!! ade yg SAME INTEREST ngan aku.. mcm2 la... even followers aku n people that i'm following msih ckit.. tp aku happy je.. huhuhu orait.. moving to my story~~~

start with my job with my mum.. i'm not working anymore.. coz my mum da amek sorg dak practical from MMU.. so.. got no more PC ntok aku wat keje aku... so, sit back n RELAX!!! no lah... bgun pg.. (pg ke???) ahah! bngun.. kalo awal.. sebok2 la kt dapur tuh... kalo lewat.. mndi n trus je brunch (breakfast + lunch).. :) [ lpe lak... b4 mndi, on PC siap2 ].. next.. waiting for my lil bro blk dr skola pagi.. kalo monday to wednesday.. kena anta dia g tusyen.. but Thursday n friday anta dia g skola agame lak... kalo dia g tsyen.. aku x yah pk pape.. leh mlepak ke.. dok umah ke.. tgok wyg ke.. tp kalo dia g skola agama.. aku kena tnggu kul 6 lbih ntok amek dia... then being at home... on9.. on9.. on9... on9... huh! BORED!!! but sometimes INTERESTING!!! :) at nyte.. aku nye mase tdo mmg x btol.. tunggang terbalik.. hahah aku pon ta tau nk btol kn cane.. mlm jd siang.. siang jd mlm.... hahahaha orait.. NEXT!!!

dat day.. aku pnye la da lme x main BADMINTON... at last.. aku ikot mama aku g training.. hurm... mau x sengal2 bdn aku... huh! pastu.. bkn nye aku men relax2... diorg leyh lak pnggil aku men game x brenti2.. huh... mati aku... skali men badminton bole trun 2KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MARIE FRANCE BODYLINE... what say u??? ahah! then.. aku mcm bersemangat la kn.. trus blk. siap2.. then bergerak ke wat massage... then.. x nk kalah ni.. gerak la k ke LONDON WEIGTH MANAGEMENT.... korg nmpk x beza mereka.... yg 1, bout body shaping.. yg 1 lg.. like mcm weight consultant la lbih kurang.... ermm ntah la... total weight loss for that day... approximately 5KG la weyh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! next appoinment x pat g.. coz it's today.. n aku nga demam.. nk tau camne leyh dmm... jap lg kt bwh ade cite nye.. hahahaha

HAPPY WESAK DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah.. memandangkan cuti 3 hari... me n family...(part of je) pegi la bercuti... ke mane??? BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! drive weyh!! x de public2 transport ni.. patah pinggang.. neway ade la pngalaman ckit drive jauh2.. hahaha from Melaka to KL.. aku drive... from KL to Tapah my cousin drive.. then from Tapah to Bukit Merah.. aku yg drive.. dan sepanjang berada di Perak.. aku je yg drive.. ahah! happy being there... mane x nye... asek2 PD.. bosan weyh!!! hahaha.. skali skala lepak jauh2 ok gak.. breakfast pon best.. mlm2... ktorg rayau cari mkn.. hahaha... mandi-manda.. smpai kaki aku yg ade BESI ni sakit la weyh.. hahahha gayat x gayat??? hahaha :) ni buah tgn dr Bukit Merah
















next.... 1st of june... aku pi lyn wayang sorg2.. hahahaha nk tau bpe cite aku lyn???????????????????? 3 beb!!! first aku tgok A NIGHTMARE ON ELM STREET.. then ROBIN HOOD... n lastly THE BOUNTY HUNTER... ade bran??? hahah nek kematu aku.. sbb.. sejuk.. n pnt dduk lame sgt.. hahaha so far aku enjoy... n now aku nk gtau reason aku dmm.. spt aku state kt atas td.. aku dmm sbb mndi kt Bukit Merah tu.. dlm keadaan matahari tegak di kepala... serta aku dok dlm pnggung wyg TERLAMPAU lame.. hahahaha.... so hr ni... 2nd of June.. aku dok umah je.... cam zombie da aku jalan.. hahahaha...

ok la deary... till then.. ni da sgt2 MELAMPAU pjg nye.. hahahahaha aku rase.. org yg MALAS MEMBACA.. akan jd SUPER DUPER MALAS MEMBACA!!!!! ahah!... moving on~~~

with love,
zayanie









0 bebelan: