Ikot meh!

Monday, November 29, 2010

Automobile Smart Parking System :D

assalamualaikum :)


hye owlie n readers!


apa habaq sume??? harap sehat la hendaknya :) okay! kali ni I nk cite pengalaman present project yg agak susah la nak buat.. it's about Automobile Smart Parking System! haaa have you ever wondered... how to complete an assignment.. one title but must be shared with 10 groups :) and it must be in different way of solution?? or else u will be remarks as zero as u are caught on plagiarism :D hahahaha


okay! itu adalah mslh yg kami hadapi : perah otak weyh.. x faham tanya classmate.. tapi kena hati2 supaya x sama mcm group dia punya solution :) sabar je lah.. sebab ape? sebab dah memang itu kerja seorang engineer agaknya.. sebab aku ade teringat, abg aku pernah pesan. "Nak jadi engineer... kena creative. x semestinya apa kau belajar.. itu je kau akan pakai... kena innovative"


okay! sape2 yg amek engineering course or dulu penah amek Physics.. msti tau pasal Logic Gates kan? haa subject ni banyak menggunakan benda alah tu.. so untuk project ni group aku dpt D-gate kalo x silap aku :D lupe da weyh.. walhal baru je sem lepas! mcm orang tua!!! so kalau D-gate agak senang ye berbanding gate2 yg ade dua input :) kurang sikit Karnaugh-map, kurang sikit truth table :) hahaha mcm2 yg kurang.. and as for my group, aku lah KEPALANYA :\ jerih tau :P hahaha so, kt bawah ni antara moment2 penting yg dapat di snap mase presentation day :)

Nazrey's presenting his group :)

Adib showing-off his skill :P

Nervous Nerdy!

This is my group with our lecturer, Pn. Afifah



okay lah ye :) untuk ke sekian kalinya.. ouh! lupa :P penat lelah kami... aku dibayar dgn A- dlm subject ni :) sekian terima kasih Puan :) till the next entry :)
with love,
zayanie

0 bebelan: