Ikot meh!

Monday, November 29, 2010

Sukan Antara Fakulti 2010

salam sayang buat readers!!

halu2 :) pa habaq?? sehat la hendaknya :) haaa kali ni cita pasal kegilaan aku : BOWLING! cite pasal sports la.. hahaha korg suka bersukan x?? sukan ape yg korg slalu buat?? jogging? badminton? bola sepak? takraw? berbasikal? memanah? ape2 sukan lain yg bole menyihatkan badan?? mcm aku, passion aku mmg BOWLING... TENPIN BOWLING!



start berkecimpung dlm arena bowling sejak sekolah menengah.. dari form 2 aku usahakan kelab bowling.. punya la susah nk convince cikgu n pengetua ntok tubuhkan kelab.. dan akhirnya usaha aku di sokong oleh Encik Norazlan a.k.a Cikgu Allan.. sbb dia pon sgt passionate on bowling.. Kelab Bowling Sharodz di tubuhkan mase aku form 5, tahun 2007. alhamdulillah! berjaya gak aku melunaskan impian aku.



so, bila da ade kelab, of course la ade tournament kn?? hahahaha yg best nye, x training pape, tbe2 masuk tournament peringkat negeri! hamek! terkedek2 nk cari team... merasa la weyh! jadi leader plak kan.. lagi la letih.. nk design t-shirt lagi.. tempah lagi.. adoi! bkn takat tuh je.. actually at the same time, aku atlet hoki sekolah jgk! mmg robot! form 5 nih!!! bkn men aktif lg.. atas alasan ko-ku dikira 10% ntok kemasukan ke IPTA :)



tahap pencapaian?? jgn cakap.. main sekadar ntok bersukan.. tidak la hebat mane pon.. harap maklum ye! hahaha perjuangan di teruskan! now, kt UTeM, aku menjinakkan diri ngan bowling... mula2, join Sukan Antara Fakulti 2009 (SAF).. masa ni baru je masuk UTeM tercinta tuh! kata orang, kt U kena aktif2 kn diri.. kalo x nnt x produktif.. cehhh! poyo!



guess what? pas aku join SAF 2009, tbe2 ade senior contact aku.. katenya ade selection ntok MASUM 2009... hahahaha HAPPY bukan kepalang! selection je da happy! cmne?? pasan lebey! hahahaha :D x pe2.. belum cuba belum tau! btol dak??? okay.. selepas selection, aku diberitahu yg aku terpilih ntok mewakili UTeM ntok MASUM 2009... Ya Allah.. Tuhan aje yg tau perasaan aku mase tuh.. berdebar, gembira dll :)



cita pasal MASUM lak?? pengalaman yg amat berharga buat aku... juga ada kenangan :) pengalaman bermain di sebelah pemain2 muda negara.. pengalaman sakit kaki main 12 game berturut selama 2 hari.. pengalaman cuci mata (hahaha gatal ko zayanie) kenangan?? dpt knl ngan senior2 dari U lain... dpt lepak UTM yg pada asalnya U idaman aku.. n paling best, iPhone aku bole tertinggal kt hostel and aku realise iPhone tuh tertinggal bila aku da sampai kampus!!!

me, Chin (member MASUM) n Kak Echa (BFF)

masuk sem baru! again.. SAF 2010 pulak menanti.. aku x nak lepaskan peluang.. biar lah org nk ckp aku gila kuasa.. tiap2 tahun nk masuk! biar lah... aku mencuba nasib.. at least aku ade hati nk mengharumkan nama FKEKK.. x menang pon x pe.. jnji ade effort :) aku syg FKEKK!!!! :) okay! kali ni, SAF 2010 aku join ngan org2 yg aku x knl.. n aku x dpt praktis langsung ngan diorg.. igt kan nk la pairing.. tapi nk buat mcm mane.. semua yg masuk bidan terjun! merasa la aku sedaya upaya menaikkan markah fakulti :)

Sukan Antara Fakulti 2010

me n Kak Echa (peserta dr FTMK)

tapi kan, nasib baik geng2 FKEKK yg lelaki, one of then classmate aku.. kira x la segan sgt.. segan bersukan?? ouh tidak!!! bakal dihapuskan! hahaha bkn segan actually... self-esteem rendah bak kate sir Pancha aku mase sekolah dlu :P hhahaha pjg benor cite pasal pengalaman bersukan.. udah2 la ye! :)

me, Nazrey (classmate) n Ijam (senior)

They came to support me! thnx LOVE :)

my hunny bunny :)


sape2 ade pengalaman sukan yg best2 meh la share :) till then!


with love,





zayanie


2 bebelan:

Unknown said...

ak sukan apa ja ak men...
kriket...
tue jew...
hahahaha...
sukan lain ak x brape minat...
hahahahaha

Zayanie said...

wan: kriket?? wahhhh! hebat... ade mcm pemain pakistan x??