Ikot meh!

Saturday, April 24, 2010

lepaskan tension! ٩(-̮̮̃-̃)۶


setelah seharian aku study Logic Circuit... pada jam 6 ptg.. aku rase sgt penat... plus aku lpar gileeee.... sbb x mkn.... lngsung... the aku wat kputusan ntok kuar berjalan2... telah mempelawa housemate ku bersama rakan dr UTM.. hahaha kami ke AEON Jaya Jusco Bandaraya Melaka.... kate kami CUCI MATA DARI JAUH SAHAJA... d mulakn dgn mira membeli shushi... next tako tao... then kami ke butik tudung UMYRA... norla nk tgok abg encem tuh... g Brands outlet... mira bli belt... pusing punye pusing.... aku ternmpk la ade 1 bnda ni..... idaman kalbu.... NIKON D90, D5000 and D3000.... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bile la nk kaye nih!!!!... then singgah ke mini toons... aku telah nmpk casing silicon iPhone yg sgt menarik... lalu aku membeli.. yang mane tujuan asaal aku msuk kdai tu ntok cr TABUNG!!!! aku nk start menabung la... ntok DSLR... ntok MAKAN... ntok SHOPPING... ntok JALAN2... n of course ntok KAWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weeeeeeeeeeee.... neext.. move on.. having a LUN-NER.... LUNCH + DINNER... hahaha Berkat Salam... set masak asam ikan pari 1! telur dadar n ABC... kehausan!!!! pnya la beria kami order......... skali mengira2 duit.. msing2 sengal.. x check duit dlm kocek.. hahaha hamek ko.. smpai je Berkat Salam... jmpe r ngan Zhana Zulkifli... kire2 duit.. last2 tawakkal.. ak g kaunter.. trus sbut mkn ape.... malu.. takot wet x de.. hahaha :P pengalaman mnyerinookan.... PLAY!

0 bebelan: