Ikot meh!

Monday, September 20, 2010

Berbuka dengan Chenta Hati!

salam...

draft lame.. tp nk update gak.. mcm biase.. bloggie di anak tirikan... aku sebok dok blaja tweet lak skang!
berbuka ngan chenta hati! chenta hati2 saya ialah :

peanut
zaty
wanie
mary & haziq
iss
adiq
daus

cte asal.. aku dok kaco mary suh dia ajak haziq berbuka skali ngan kami.. ye la, dlm sbln puasa x mersa sehari pon berbuka ngan dia.. skali deal pnya deal.. jadi la majlis tuh pd keesokan harinya... terjadi di Medan Ikan Bakar Umbai (Parameswara)... wanie deal kn seat n menu.. aku lak jmput dak2 laki tuh... pada asalnye, wanie kate x de seat.. pnuh.. aku da moody gile.. mane x nye.. da deal n jnji ngan org kot.. then call lg skali, dpt pon tmpat... hahaha menggelupur sat td :P mkn ape??? nnt korg tgok la gmbr2 kt bwh ni ye :P


sotong goreng tepung!

ikan siakap sweet n sour!

kailan ikan masin!

da tgok mknn kn??? la ni tgok manusia yg mkn mknn tersebut!

me

peanut

mary n haziq

iss, adiq n daus

all of us!

it's actually, pas mkn kami pegi bergonjeng kt Mahkota Parade yg loser! mary n haziq pi tgok movie.. n the rest g karaoke... bhhahaha bantai berduet mcm haram! okay lah.. ramadhan pon da lame berlalu.. lpe kn je cte ni :)
take care n bye!
with love,
zayanie

0 bebelan: