Ikot meh!

Monday, September 20, 2010

Pagi 1 Syawal :)

salam aidilfitri :)

ahah! entry da brabuk nmpk??? sbb?? mls la ape lg :P pagi raya, mcm biasa.. solat sunat raya dulu.. kt Kg. Bukit Bulat, ziarah kubur arwah nenek n arwah abg2 aku :( tiap kali ziarah kuburan diorg.. yg paling aku sedih time kt kubur abg2 aku.. my wish is hope that they alive n be with the rest of us happily :) tp, apakan daya.. Allah lebih syg kn diorg :) x pe.. aku tau, diorg tau aku adek diorg.. diorg sentiasa tnggu aku di 'sana' insyaALLAH :)
ok.. selepas ziarah kubur, kami akan pulang ke rumah... mentedarah ape2 yg patut.. ketupat, rendang, kuah kacang, lemang dan lain2 lagiiii :D burppp! bhahaha SEDAP!!!! haa tahun ni lain ckit sbb ape?? kami da x g amek gmbr kt studio.. umah kami jadik studio!!! yeahhh! camera abg aku yg complete segala2 nya telah di jadikan camera rasmi :P camera aku?? jgn ckp! masih dlm keadaan rahsia weyhh!! mati aku kalo abg aku tau :P

hall di susun rapi.. alih sume perabot.. tolak ke tepi.. bkk sume lampu oren yg da bezaman x bukak.. taaadaaaa ni la hasil nya :P

big family :)

my family :)

aunty's family

abg boy n kak iza

abg ijan, kak nadia n farish

sepupu sepapat

mums n daughters :P

demikian lah sesi berpotret bersama ahli keluarga... seterusnya.. sesi maaf bermaafan :) mmg x de yg nangis.. kot kalo simpan air mata nangis sorg2 dlm bilik kn.. bhahahaha ade la jgk ckit2 picture by my brother :) here u are... !

abg boy's turn

kak iza's turn

abg ijan's turn

abg napi's turn

my turn!

aan's turn

amirul's turn

farish pon nk jgk :D

okay... sudah habis tatap?? sekian.. kemudian kami berjalan2 raya ( btol ke ayat aku ni?? ) bhahaha entry strusnya baru la cte psl jln2 raya bersama family n rakan :) ok then.. take care all!

with love,
zayanie

0 bebelan: