Ikot meh!

Friday, August 20, 2010

being wierdo ------> back to basic ✖‿✖

assalamualaikum...
hye uols!

berabad sungguh aku x update... draft berjuta2 tahun pon aku masih ade hati nk update...
lantak la.. kesah ape aku.. blog aku! haaaa bercerita psl blog.. aku ni slalu bkk je dashboard... terus je terjah update2 baru dr bloggers2 yg aku follow... kdg2 rajen bace dari A-Z.. kdg2.. tgok dialog2 menarik... x pon tgok gmbr je.. tp yg penting aku nk tegaskan.. walau ape pon terjadi, aku pasti akan terjah semua blog2 berkenaan! TAMAT! kembali ke tajuk entri :)

wierdo?? back to basic?? ape tuh?? haaaa.. ni nak habaq mai... pada suatu malam.. aku, Zaty n Peanut telah mencadangkan idea busuk sebusuk bangkai... mau kembali ke zaman silam dan juga mencuba sesuatu yg baru... ape dia????

hahahaha inilah yang terjadi pada hari esoknya!

si pelik!

Kump. Nasyid 2 BENC

gelak guling2 aku tgok gmbr ni... gile!


ape pasal neyh??? aku yg da berabad x pakai tudung bawal.. dgn gedik nye pegi try kembali ke zaman purba.. turut mengikut jejak langkah aku ialah Zaty... while si Peanut pula bergerak ke zaman masa depan... tudung indon katenya.. aku pnggil tudung ariani.. or tudung awning.. amacam?? matang x dia?? nmpk cam cikgu kn??
inilah kije budak terencat.. da la g kelas lmbat sbb tudung2 nih.. hahaha rasekan! kelas ape?? kelas statistics yg puaka! usah di cerita panjang... sampai P.A aku call... sedeyh weyh! x pernah2 aku wat pasal cam ni.. cam haram! udah la.. lupa kan :(
sampai di sini sahaja entri pelik nih :P
Selamat Tinggal (wat mase ni je la)
With love,
Zayanie

0 bebelan: