Ikot meh!

Monday, August 2, 2010

Pra Pesta Konvo ✖‿✖

assalamualaikum w.b.t

hye korg... haaa penat dah aku kemas kn draf2 lame yg nk update tp x smpat2... now entry yg ni x la berabad lame aku smpan.. penat la draf byak2.. x terupdate :P

kembali pada tajuk entri kali ni... Pra Pesta Konvo.. kalo tahun lepas.. msih junior... x brape lyn sgt bnda2 mcm ni... bak kate org x amek port la kan... hahaha now da tahun 2.. nk la rase experience ckit.. jadi la.. nk tnggu konvo lmbt lg kot.. insyaALLAH... akn tiba masanya.. sabar ye :)

Pra Pesta Konvo UTeM ke 6 ni di adakan kt Mydin Ayer Keroh...(bkn men skema lg.. mcm wat karangan).. budak2 aku mmg mls lyn bnda2 cmni.. aku g pon sbb nk teman kwn aku, Hermas.. Pakcik ni MPP la weyh!!! hahaha x nk plak aku ni stok kwn2 ngan JPP... MPP... hahahha saje.. nk gak try kwn ngan org ade jawatan.. cmne diorg sbnrnya... hahaha same n biase je mcm org lain.. cuma diorg a bit like public figure U la... hahaha nk wat ape2 kena tgok sekelliling.. takot2 ade mata2 liar yg bakal mnyampaikan berita burok ke seluruh pelusuk U... mrepek!

crita nye mcm ni.... Hermas mntk tolong aku bwk dia g Mydin pg la.. dlm jam 7 kate nye mse chat mlm tuh... aku ok je.. bole knci jam la kalo nk bngun awal... but then aku tdo dlm kul 4 lbih kot.. around dat time la.. knci jam kul 6... mlm tuh dia suh aku kjut dia.. hahaha aku da biasa kjut org pg2 ni... as i do for bulan before :P

haaa aku pon da bngun jam 6 tuh.. kjut la mamat tuh! bkn men tido mati lg.. perghhh! aku lak dlm keadaan mamai.. pas aku kjut x bngun aku pon selamat da tdo blk... ahahahaha pdn muke.. melepas la dia g awal.. then aku di kjut oleh zaty ntok anta mary ke MC.. mse tuh jam 8 lbih kot.. aku mls gle nk mndi.. anta je mary dlm baju tido! hahaha kesah ape aku! dlm keta je pon..hahaha
otw anta mary.. tbe2 ade org msg... tbe2 je sorry.. x phm aku.. ape2 je la.. aku ngat dia da pegi sendiri.. aku pon melayan perut aku yg lapar gle pg2.. g drive-thru kt McD Ayer Keroh.. mcm biasa... my faveret! Big Breakfast 1! hahahaha blk umah.. mkn jap... apean n zaty syiokk je tdo.. br la aku plan nk tdo smula.. skali ade org ajak g Mydin kul 10.30.. msg d trima jam 10.05 a.am hahaha klaka! nk mndi lg.. gosok tdung, baju n siap2 sume.. igt kjap ke??? hahaha aku on kn je!

10.40 aku da gerak g amek dia.. skali aku call x de org angkat.. kate la dia tdo lg... so tnggu pnya tnggu... dlm kul 11.20 dia trun.. huh! make up ke hape??? harem! rupenya.. dia dok golek2 lg mse tuh! hadoi!!! wat cuak aku je.. mcm2 Hermas ni...

haaa ape aku buat kt Mydin???? jawapan nye.. tnggu.... tnggu.... tnggu.... n trus menunggu.. ouh mmg x la aku nk menempel kt org2 ramai.. dpt lak semua MPP n org2 aku x knl... kalo sorg dua x pe gak.. hadoi! rami neyhhh!!!!!!!! bia la dia wat kje.. aku lepak je kt dlm.. kjap je mase berlalu.. x rase lame pon.. haaa mse ni Hermas knl kn aku kt Ariffin Mutalib pulak... MT MPP kot! aku plak bole tnya dia biro ape.. hadoi.. malu nye... sorry la ye :P

MPPs [Hermas]

Flyers Pesta Konvo [Hermas]

ermm Nicky aku bwk.. tp mklum la.. bile da segan.. alamatnye.. mmg x de gmbr la.. aku bg la Nicky kt Hermas... ade la dia snap ckit.. pastu aku lak di ajak kuar.. aku snap la ckit2... segan aihhh!!! photog UTeM blmbak kot.. lg pro dr aku! ble amek gmbr ni.. dpt la borak ngan Rabbani, Fizie Ashraft n sape2 ntah lg.. MPP je sume hahahaha merasa la aku kenal org2 peymes! hahahaha

Ariffin [Zayanie]

Rabbani [Zayanie]

Rabbani & Hermas [Zayanie]

My stuff [Zayanie]

haaa Ipin telah di kerah oleh aku ntok amek gmbr.. biar dia try.. saje bg dia pngalaman amek gmbr gne Nicky... katenya dia minat.. not bad la shot dia.. aku ade la ajar ckit2 ape yg aku tau... yg x tau jujur je aku ckp jgn tnya hahaha sbb x tau! lom pro.. masih AMATUR!


colouring contestant [Ariffin]

promote [Ariffin]

i'm famous [Ariffin]

hari berlalu... da ptg. bout 5 pm la jgk kami blah... then Hermas ajak ke PC Fair.. teman kn je.. aku x de pe nk beli.. brg sume da complete sbb sem lps da beli lappy baru ni.. free gift yg sgt complete.. x yah beli pape lg :)

jgn x tau! si Hermas dok berposing sakan kt dlm keta.. merasa la dia bergaya ngan Nicky aku! not bad gak.. he got the idea.. nice pose n angle! model aku la x lame lg.. bila dia da x bz.. mmg dia la mngsa aku... hahahaha

saya seorang model [Hermas]

habes suda cerita nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha hari yg pjg! sgt2 pjg.... 6 pg smpai 6ptg... almost like that... thnx buddies :)

till then, c ya :)



zayanie







p/s : Hermas, sorry ye.. tercerita plak :P

0 bebelan: