Ikot meh!

Friday, August 20, 2010

Terpaksa ponteng class Dr. Badrul 5th August 2010

salam

haaa.. tgok tajuk cam bajet baek...
terpaksa ponteng..
suka haty aku je wat term!
hahaha punca???
actually class Dr. Badrul jam 4 ptg..
jam 2 sepatut class Mr. David..
but he's not coming :P
then, class rep yg bajet best tuh..
dgn sesuka haty kering dia..
g anjak kn class Dr. bad to 2 pm...
aku baru la pk pas class Pn. Afifah nk gerak balik..
nk mkn..
SUMPAH!
masa tuh aku sgt2 la lapar...
sbb mlm before that aku x mkn...
mmg emo la dpt tau class kena anjak tanpa persetujuan ramai!
kesah ape aku!
aku still nk balik hostel n MAKAN!
da balik n makan..
gerak la ke class jam 1.59 ptg kot.. cam tu la lebih kurang :P
otw, msg Mary.. suh cop kn tempat..
skali dia ckp da x dpt nk di bendung lagi kepenuhan class tuh!
sesampai nya kami di pintu BK9..
krekkkkkkkkkkkkkkkk.....
bnyi pintu di buka oleh kami...
hahahahaha
bapak arh! ni class ke TIN SARDIN??????
sumpah x tipu! nk masuk pon pikir 2,3,14 kali...
hahahahaha :D
then, aku mmg decide nk ponteng je.. i mean, skip!
Zaty n Peanut??
aku x kesah diorg nk decide mende...
aku tetap ngan pendirian aku!
maka, kami pon sebulat suara....
meng-skip class Dr. Badrul..
sorry Doc... x de niat nk memonteng..
but too FULL!
haaa niat di haty nk study la kt bilik tutor... skali????

ni la yg berlaku....

bergelimpangan

peneman

syok sendiri

notty


sekian... nasib baik Dr Bad bkn jenis kesah bout attendance... :P
with love,
zayanie

0 bebelan: