Ikot meh!

Friday, August 20, 2010

Berbuka Puasa with Crazy Buddies (◕‿◕✿)

salam sayang buat sahabat :)


Ramadhan 2010 telah menjelma.. menemui hamba2 Allah.. menuntut kita untuk beribadah...
GITTSS!!! maaf la.. aku x pandai nk bersyarah sgt ni.. walaupon bekas ahli SMKA.. :(
cita psl bulan puasa.. masing2 ade agenda masing2.. ade yg mase kecik2 puasa separuh hari.. ade yg siap ade pepatah.. *puasa yang yok, bngun pagi bukak piok*
penah dgr x?? hahaha kompem penah.. malah penah mengalami aite?? mengaku je la.. tipu dose.. hahahaha :P whutever la kwn2 oi!

ok.. kalo da besar2 plak.. ade je org ajak buka same.. lg2 yg ade geng la.. yg ade kwn rapat, BF or ape2 relation sekalipon.. termasuk la family dinner (buka puasa)... sama la mcm aku.. kdg2 tuh sampai aku x tau nk g buka ngan sape.. da jnji ngan si A... tbe2 si B ckp hr ni last kt Melaka.. da terpaksa cancel ngan si A.. pernah tuh jgk.. da jnji ngan si D.. tbe2 la dia ade hal la.. buka ngan org2 penting katenya.. mcm2... aneh2 la teman2 aku ni! even housemate pon ANEH! hahahaha sorry dearie :)


Crazy Buddies...

sape diorg ni??? terdiri drpd SYGs aku n termasuk la Iss, Adiq, Daus, Nekmat ngan kwn2...
haaaa... plan asal.. nk berbuka ngan Nekmat je sbb dia blk Melaka.. then mcm biasa la... msti la bwk syg2 aku... Zaty n Peanut.. juga housemate sorg lg, Linda... then aku plak teringin nk berbuka ngan abg2 aku si Iss, Adiq n Daus... takot x sempat hari lain, bwk la skali angkatan itu.. nk tau cmne???? 2 TRIP bai! hahaha nasib la dekat je restoran tuh... hahaha mase mkn tuh... kecah la jgk.. siap ade 2 side lg.. side diorg, aku mmg x pat nk join sbb aku kena la lyn kwn aku si Nekmat tuh :P hahaha mai tgok model2 x berbayar aku ni posing...

Iss n Adiq

me n Zaty

Daus mat Bunge!

Linda n Peanut

aite! tidak tamat di sini ye kwn2... bukan takat berbuka.. siap la plak pegi berBOWLING! teruk prangai masing2 da tua! org dok g terawih, hangpa boleh pi golek bola bowling tuh! hahaha nga men bowling pon sebok je bergambar.. mmg PHOTOGRAZY!

kami yang bergembira!

Align Center

mereka yang teruja!

bila NurFatin Zayani beraksi!


berlalu la malam kami dengan dengkuran di kediaman masing2! harap maklum :)
with love,
zayanie

0 bebelan: