Ikot meh!

Monday, August 2, 2010

flu again (╥_╥)

salam...

hye sume.. lame x update.. sbb?? seperti di mention kat tajuk entry ni :( mule2 flu yg ringan... konon2 la... skali tekak da start pedih.. aku da bole agak.. cam nk demam je... esok nye.. btol2 laa tekak aku da start berdarah... batuk pon kering.. hidung mmg sumbat abes nye... pastu nk jln pon x larat... muntah2... cam zombie da.. so Selasa tuh terpaksa la aku MC ntok rest... mmg penat weyh.. aku ni da la siap ade asthma lg... rest kt umah sorg2.. mmg bosan.. plus aku da start terkontang kanting dlm class.. di sebab kn ter-miss 1 hr nye class... OMG! mati la aku! da la nk test x lame lg... :P ubat Dr. bg pon x jalan.. sbb terlampau x berkesan.. ape aku ckp ni.. arghh wut ever... AKU X SUKE SAKIT! ermmm now, mase nga nulis ni.. msih lg ade flu n batuk ckit lg :) ntah bile nk baek.. tabiat mnum air batu msih blom bole di bidas.. nyahahaha lalala k la.. mls nk type lg... daaaaaaaaaaaa


with love,



zayanie

0 bebelan: