Ikot meh!

Sunday, August 22, 2010

Berbuka Puasa with SKAG 1's member :)

salam...

haaa simpan lame2.. biar jadi TAPAI! bahahaha...
sungguh la pemalas bagai di kata..
pi blogwalking blog blogger lain.. bkn men update on time lg..
yg happy..
yg beraya...
yg mrh2 org..
yg paranoid la...
lalallaa whutever..
aku pnye blog, aku pnye style.. :D

ok.. tgok tajuk entry...
berkulat x?? PUASA ya'lls :P
lame gile kn?? x kesah la.. bia la lmbt pon..
i must show that how i appriciate those memont in my life!
sahabat ketika kanak2.. sahabat membesar same2.. bahahaha...
ingus leleh same2 dlu.. sahabat yg men ejek2 name BAPAK.. ATOK..
kompem2 la kwn skola rendah kn???
bnyak kenangan kalo nk cte sal skola rendah ni...
suka, duka, pahit, manis, maung bahahahaha
segala lah!

pnya la bertahun x jmpe.. bdk2 ni ade wat reunion ritu.. but sadly aku x dpt ikot..
atas sbb2 tertentu :(
then, plan seterusnya, berbuka puasa bersama2... x kesah la sape2 yg bole join, dtg je.. even mnum air je pon :)
21st August... tarikh berlaku nya berbuka bersama sahabat2 zaman dahulu kala :)
bertempat di sebijik resstoran melantak santap kt Kelemak kot.. ntah le.. lupe da aku name tmpat tuh....
dgn sesuka doraemon nye aku FREE HAIR! for the 1st time dpn diorg.. sbb ape free hair???
sbb rmbut br buat... KONON! harem!
borak2... gelak2... kutuk2... ngumpat2.. (padahal bulan puasa) bahahahaha
tiba la masa mkn... encik Amirul hnya singgah skjap sbb dia nk buka kt umah ngan family... mereka2 yg terlibat ialah...

aku = Aten
Atul
Aleen
Ika
Nabil
Aliff Kasim
Miyoi
Yana
Apiz Putih
walaupon 2-3 ketul je ade.. tp kira ok la.. ade gak merasa bebruka ngan diorg :)
here's some picca.. x bnyak sbb sebok MELAHAP!

ini adalah si aneh iaitu AKU!

Aliff

Yana

Miyoi

Atul


sorry, gmbr aleen, ika n nabil x de.. mase tuh x snap.. jgn kecik aty ye sygs :)
till da next meeting :)
will miss ya!
with love,
zayanie



0 bebelan: