Ikot meh!

Saturday, August 21, 2010

Neu Hairy (。♥‿♥。)

salam :)



ouh bloggie ku syg.. sorry la baby.. i bz la.. update mmg 1st trus ke facebook... so, anything can search for me n any update there... :)



entri kali ni psl rambut.. aku ialah manusia yg mmg sgt x tahan kalo rambut pjg ckit dr telinga aku... rase cam sistem pendengaran aku malfunction! nyahahaha dr satu pesen ke satu pesen.. mcm2 eksperimen aku wat kt rambut aku... sebab ape?? aku suke bila rambut aku ade pesen.. even if aku pkai jilbab skali pon... sbb.. itu keselesaan aku.. ikut suka aku la... kau org kesah ape?? hahahaha :P hr tu, mase sem 2, aku wat rambut NOH HUJAN... pergh mmg tip top la... tebal yang amat.. makin x tahan aku.. then tukar plak... wat rambut bob RIHANNA (yg pesen lame) sekejapan je da pjg berjela...*tipu kejap*.... next trip ke saloon.. trus nk potong ala2 POSH VICTORIA BECKHAM... hamek! merasa la berangan sekejap!

Posh kereta ade la!

haaa burok x?? pd aku lawa.. bkn ape, sbb barber tuh bkn men pandai lg potong... da la murah lak tuh.. aku potong n rebond seprauh total RM60 je!!!!!! murah x?? kalo ade rase2 nk g saloon, meh aku rekemen kn.. mmg best dia nye service :)


k la, till then




with love,



zayanie

0 bebelan: