Ikot meh!

Wednesday, July 7, 2010

bowling with childhood buddies (◑‿◐)

salam...

hello everyone.. i'm back.. nk story mory neyh :) di sebab kn kecewa x dapek join reunion SKAG 1 hari tu.. aku pon rase la nak tebus kerinduan aku terhadap mereka2.. walaupon x ramai yg join bowling session ni.. bersyukur masih di beri kesempatan ntok bertemu sahabat2 lama... sahabat men2 ejek name bapak n atok dlu nyahahaha... atul la jemput aku.. katenye.. si hafez ajak men bowling.. ngan kwn2 yg len. ok je.. sbb BOWLING is MADNESS!!!!!! hahaha okie.. selepas meneman org shopping seperti di entri ni... aku pon gerak ke MIBC.. mcm biase.. bile aku lg dekat.. maka aku akn smpai dlu (oh! aku sedang meng-tipu) hahaha.... tnggu pnya tnggu.. smpai la mereka.. Atul, Lia ngan adek nye, Lia jgk hahah.. then jejaka2 nye.. Hafez Puteh, Aliff Kasim, Ibrahim a.k.a Abeng (kalo nk tau.. aku sgt2 ta tau dia sape mse mule2 nmpk), Aidil Hafiz (yg mereng), Nassril Hakim serta Azad Capau dan Radzaid yg smpai ketika game ke 2 nk start :P baek.. permainan yg sgt bersih tp malang sekali... persaingan yg sgt sengit.. di mana.. game 1st di menangi oleh..... AKU! then 2nd game won by Hafez.. yg mane telah mmbuat dia ketagih BOWLING skang.. hahahaha mcm biase... wat tatapan semua :)

hafez in action.. wah.. cam hebat je :P

part of the guys :)

teacher Atul :D

arghh what r u tryin' to do atul chomot!

The Lia's

last snap :)

okie dokie... bkn 2 game je maen.. aku terpaksa blah awal sebab nk bertolak ke KL... mereka2 ni.. guys je la.. smbung la main.. siap lawan plak tu.. TAG TEAM hahaha ntah sape mng pon aku ta tau :) anyway.. thnx korg make make smile :)) ntok gmbr2 lain.. sila ke ALBUM ni :P
with love,
zayanie

0 bebelan: