Ikot meh!

Friday, July 2, 2010

reunite:BBQ nyte (✿◠‿◠)

assalamualaikum..

hye.. saje je aku post separuh2.. sbb aku sngat la mls nk menaip.. kalo prasan.. entry lpas aku wat dlm english.. ni kali aku wat dlm bahasa mlayu rojak je la yekk...

okeyh... selesai kami mencari hadiah.. dlm pkul 5 ptg lebih kurang.. ktorg pon gerak la blk umah aku.. kt Machap Umboo.. bajet nk blk cpt sbb nk idupkn bara ntok panggang.. skali mama aku call... all things are already done! :) hahahaha padan muke ktorg x pat wat sndri... slesai solat mghrib.. acara pon bermula la..... para2 photogedix da ready nk pose! here u go.. ---------->



panggang2! (ana suroh) :P

the menu! :)

jemaah makan :P

with our own gifts :))

guys posing with their's!

okay... da abes da ber-BBQ... juga d tolong oleh mama aku.. di mana mama pon join la kami mkn... for the next xtvt.. will be updated soon.... c ya!

with love,

zayanie

0 bebelan: