Ikot meh!

Monday, July 5, 2010

lama tidak bersua ٩(-̮̮̃-̃)۶

salam...
ouh hye.. continuously blogwalking.. sbb bnyak sgt la da tertinggal.. kalo kt FB slalu update.. kt blog jarang ckit... ok.. Munawwarah... kwn skola aku.. sgt lame x jmpe... sgt2 lame.. dia kn CHE'GU huhu so susa mau cuti same... so dia pon ajak la kami, ZEALOUS ntok hangout.. asal nya beliau ngajak aku. n mntk aku jmput yg lain2... but kecewa je kptusan nye.. yg dpt follow hanya Lyan... Feeza x pat ikot sbb x de pitis.... Shy kt kampus.. Amalpon kt kampus.. Zeha nga praktikal.. Azie ade class memasak x silap aku.. Aween no respon... so aku pon g je la ngan lyan.. meet up muna at MIBC.. bowling time... hahaha saksikan la perkongsian kami ni :)

they!

me n lyan :)

the 3 of us :)

yess!

muna in action :P

it's me :D

ouh.. we end up the 2 game with Lyan is the RATU LONGKANG :P muna have go back early.. nk ngangkut adek nye balik skola.. then aku anta lyan balik.. n the end :)

with love...

zayanie

0 bebelan: