Ikot meh!

Thursday, July 22, 2010

o(≧o≦)o celebration o(≧o≦)o

salam.. aloha!!!

haa.. rase cam bosan je dok update hr2 blog nih.. tp aku suke kalo aku tau ade org bace.. x tau pon x pe.. asalkn ade org bace :P hahahaha... ngarut.. mrepek.. mengong! nyahahaha

cte ape kali nih?? x tercerita weyh! ahah! al-kisah kali ni.. Celebrating Wani's 20th birthday :) bersama cup cakes Chuzzle comot yg kami beli smpai ke KL... hahahaha bkn men semangat lg.. hahaha hamek! rasekan!

x pe.. ntok kwn2, ape pon bole.. mati je aku lom sedia hahahaha :) amek cuppies hari Jumaat.. celebrate hr Sabtu.. pg nye dok umah.. terperuk bagai nak rak.. terbongkang.. terlingkup bagai! hamek! smpai matahari da nk tdo.. br la masing2 terkedek2 nk mandi la.. siap2 la.. make up la.. iron tudung la.. bagai! nyahahahaha rasekan.. golek sakan lg!

perjalanan bermula niyhh!!! pas maghrib trus je g Taman Rempah.. hajat di haty nk naek Melaka River Cruise nihhh! lyn kn je.. pon bole! pnya la takot tiket abes.. bantai pi beli tiket awal2.. skali geng Saga x smpai.. oopssss! bkn x smpai.. sesat nyahhh!!! nyahahahahaha nan hado! ntah pape la kwn2 aku ni.. ku pk kn diorg tau jln.. da smpai ke Jonker Street weyh!!!! hahahahaa lawok2.. tnggu pnya tnggu.. smapi la dayang2 jalanan nih.. hahaha (ko bajet aku nk tulis kayangan?? nan hado!) setibanya mereka2 ni.. kami pon berlari2 anak la ke jeti ntok ready nak naek bot.. bot keh?? hape2 je la..


in front of Melaka River Cruise.. while waiting for the others :)

da excitation table nih.. (eh ape tuh) ktorg pon pnya la smngat nk naek.. skali ktorg di arahkn naek bot V.I.P! very daaaaa! hamek! penantian satu penyeksaan tp berbaloi! nyahahahaha naek bot yang ade penyanyi weyh!! VETERAN gitu aunty tuh! hahahaha


naek2 je aku da kena pkse nyanyi.. sbb cam biase la.. aku nye kecoh tuh.. tiada tandingan.. hamek! skali dia suh berdondang sayang??? gilo po??? akai ada??? hahahahaha x dapek la weyh... x de pantun yang mampu di ungkapkan hahaha cekgu BM aku x berjaya ajar aku pantun klasik.. hahaha (sorry cekgu) tnggu pnya tnggu.. skali aunty tu da tarik tgn aku... siap aku request x mo lagu lame2.. x tau nyanyi katenye hahahaha... skali.. lagu ape?? hamek! CINTAKU 100 % weyh!!!!!! bergoyang2 la bot tuh ke sane ke mari..... cam nk karam pon ade gak!

peserta malam muda mudi :P

kuar la sume perangai burok dak2 ni.. bole lak wat bot tuh mcm pentas.. cam KELAB MALAM pon ade! nyahahaahahahahahahaha sape?? name mereka2 n beliau2 x kan di publish.. hahahaha malu kot! pastuh la kan.. bkn 1 lagu je.. siap 2 lagu.. ntah ape tajuk lagu lg 1 tuh! sewel da aku! hahahaha mcm2...


pas nek bot.. ktorg wat kje gile lg... hahaha g mne??? naek Pirate Ship.. hahahaa pecah perot masing2.. perot aku je x pecah2 hahahahaha gilo! x nk nek ngan org awam len.. nk conquer ship tuh la konon... hamek! skali mamat tuh sakat! laju2 dia bg... hahahahaha.. aku lak sempat amek gmbr mse bnda alah tuh dok terhayun laju... mcm nk cicir je rasenye.. hahaha pasturun je.. jiroh da penig2 lalat.. wani lak perut tertinggal.. mcm2... peanut yg beria mula2 nk naek.. last2 dia yg kecut.. sewel dah :P

my sygs :)

kami anak dara yg suke kuar mlm wat keje giler :P

then kami pon terpisah.. pegi mkn pulak kan... perut da kosong abes pas nek pirate ship uhh! :P gerak g Dataran Pahlawan... bajet nk mkn kt padang.. x nk berembun plak... hahaha order kt Subaidah.. mkn berat dlu.. then kt padang bru mkn cuppies.. hahaha aku telah menjadi pondan seketika :P nnt korg tgok gmbr k hahahaha...


cuppies wanie.. thnx kak ina sbb sanggup layan tempahan last minute :)

itam benor muke aku nk di bezakan ngan tapak tgn aku!

BFF :)

ni la pling disaster skali! bole jd aku nk jd cam nyah lorong hj taib! choyyyy! x hamak nokk!!!

selesai lah mlm kami.. pulang jam 1 lebih kot.. mak guard bg masuk cmtu je.. syioookkkkkkkkk!!!! then ape lg.. TIDUR la!!!! daaaa keep in touch :)




with love,

zayanie

0 bebelan: