Ikot meh!

Wednesday, July 7, 2010

last vacation for this sem break... it's Cyberjaya!!!

salam...

hohoiiii.. continuosly updating... hey followers, readers n friends.. thnxie muchy2 la sudy la bace cerita hidup aku hari2.. aku suke tlis cmni rather than berpuitis... sbb rase x slesa bile nulis JIWANGS2 or BUNGA2 or PUITIS2 sgt... hahaha now.. this time.. actually.. cam vangang je.. nk ckp Melayu gak! hahaha ok.. pas men bowling ngan dak2 skola rendah aku.. as in last entry.. aku pon gerak ke KL.. gerak sehari awal.. tido umah Ibu dlu.. the esok nye.. mneruskn la misi kami... tido di hotel yg same.. ntok kali ke 2.. nseb bek bru 2 kali.. x mcm kt PD.. da berjuta kali.. sumpah ckp.. MUAK..sorry my family :( ok.. x bnyak nk cte.. cm biase smpai hotel... lepak2.. mkn sbb da tgh hri.. then ape lg.. SWIMMING! nyahahaha now.. see it by urself :P

terjun!

lompat :P

flyin' high :P

sista :D

brotha :P

yg tersyg!

gather :)

arrival :)

nk jugak!

haaa... da puas swimming ptg tu.. mlm plak, ktorg nk berkaraoke.. hahaha da siap reserve bilik.. padahal x de sape nk amek pon bilik tuh.. hahahaha anak buah aku, Darwisy.. excited tgok mic.. dia try nyanyi smpai air liur dia bertakung2 kt dlm mic. hahahaha cian dia.. pastu dia trus x pat nyanyi da.. puas nyanyi.. celebrate birthday mama, abg ejan n amirul.. serba sedikit la sajian ntok anda :)

he can SING!

shame2 :P

lastly.. makan cake time! :P

ok.. haha lpe nk cte.. ptg mase swimming tu.. kwn aku, Nekmat dtg dr Sepang semata2 nk join swimming hahahaha dpt akhirnya family aku tgok dia... nk sgt :P

ok la.. nk tido la.. nyte2...

with love,

zayanie

0 bebelan: