Ikot meh!

Friday, July 16, 2010

journey of CUPPIES :)

assalamualaikum.. hye semua :)



ok.. nk story ckit.. haaa cte pe?? msti la cte psl perjalanan idop aku hr hahahaha mcm ta biase je.. al-kisah.. nk nyambut birthday wanie.. plan kami pada asal nye (sem lps) tahun ni kami nk men tukar2 hadiah.. tbe2 tkar plak... kami nk celebrate ngan CUP CAKE :) hahaha dr cuti smpai da nek sem aku dok cari2 cuppies yang ade pling dekat kt Melaka... ermm ade kwn mak aku tuh ade wat cuppies.. tp dia bz smpai bln puasa.. x pe la.. nk wat cmne.. yg len2 lak.. x byak yg menarik la design nye.. ade tuh kena order 2 weeks before la.. mcm2.. hahaha last2 order kt ade sorg akk yg aku knl kt FB.. dok Bandar Tasik Selatan..

journey start pas class hri Jumaat.. haaa pas class trus gerak weyh! b4 that g drive thru jap kt McD Ayer Keroh.. lapor la kononnye kami ni.. perjalanan disertai oleh aku, zaty yg gagah menemani aku, wani yg tdo dr pegi smpai blk.. n peanut yg kdg2 sedar.. kdg2 da mimpi ntah ke mana.. hahahha.. mase g tuh.. aku ok lg la kot.. x ngantok lg.. mse blk.. Tuhan je la tau cmne hahahaha... pas amek cupcake.. ktorg leyh g lepak Alamanda, Putrajaya.. hahaha i've been there before.. tp da lme sgt. mse rombongan skola menengah dlu... ermm wktu kt Alamanda.. bau pling aku x bleyh blah is bau FAMOUS AMOS! hahahaha now mase nga nulis nih, aku sgt2 ketagih benda alah tuh! nnt g la beli ye aten :P

so, nothing pon aku beli kt Alamanda.. juz beli FAMOUS AMOS n DUNKIN DONUT... mknn je.. puas aty aku.. worth it! nyahahahahaha.. huh! pling ta bley blah.. aku sgt2 ngantok mse nk balik Melaka... sumpah x tipu.. mengenangkan aku bawak anak2 org.. aku stop kt hentian Nilai.. n tido for about 1/2 jam... huh! lega trus pas tuh.. selamat la smpai bersama cuppies cumel Cik Wanie :) okay lah... korg tgok la gmbr aku ngan dak2 ni ye :)



haaa.. tu je.. lain2 mase celebration.. mmg gamat! anak dara meroyan! nyahahaha nnt kn ye :)
daaaaaaa take care ya'll :P


with love,

zayanie

0 bebelan: