Ikot meh!

Monday, July 5, 2010

sepupu sepapat (~o ̄▽ ̄)~o

assalamualaikum...
hai kwn2... entri ni, aku nak la gebang kat korg semua yang aku n spupu spapat aku, bersama mama n mak lang aku wat la lil' gathering on 27th June 2010.. asalnya aku dok menjemput abg spupu aku, abg elan, men bowling sbb aku dpt tau dia balik Melaka.. then aku suh la dia ajak adek nye, abby.. tbe2 dia ckp, imal CNP n awek nye, cyiera ade lak ikot dia blk Melaka... ape lg, ajak je la join.. lg ramai lg bagos.. skali abg elan suh ajak mama sbb di nk bwk mak lang skali.. on je.. x de hal la.. ktorg pon main la.. bukan men kecoh agy.. mcm MIBC tu ktorg nye! hahahahaha.. neway.. mini gathering yg sgt happening... kalo slalu wat cmni pon ok gak.. mngerat kn silaturrahim atara ahli keluarga... so.. jamah la gmbr2 kt bwh ni ye :)

abg elan nye keja... gelap bkn men lg!

siblings :)

ajar2 :)

going back :D

eat :D

my family :)

ouh.. sungguh gembira... nk wat lg la!!!! abg elan!! balik slalu naaaaaaaaa hahahaha repeat game!

with love,

zayanie

4 bebelan:

radin89 said...

owhhh tuhan ku (OMG)
dah boleh komen laaa.....
tu saje komen saya...TQ
hikhikhikkkk

RadinCNP said...

camne komen aq bole hilang niee????
kuih bengkang!!!
penat aq tulissss

☠aku_syeera☠ said...

aku pun..sje nak pnuh kan ruang..hip2 hup...

Zayanie said...

nyahahahaha akhirnye.. dpt pon bace komen krg.. jgn hina blog ku nyahahaha