Ikot meh!

Friday, July 16, 2010

taklimat ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

salam.. n hye


haaa hr ke 3 mnggu pertama di sem 3.. kami diberi taklimat ttg sistem pembelajaran baru di UTeM.. ya ALLAH.. bnyak sgt yg brubah... lab di jadikan satu subjek... even 1 jam kredit je pon.. tp agak berat la.. so kena wat lab report beria-ia dan bersungguh2.. :P jam kredit ntok setiap sem x boleh 18 jam.. skang sem ni jam kredit aku 16 jam.. berat x berat??? 4 subjek 3 jam kredit! FERK! bkn men lg.. 2 subjek aku da target nk score... lg 2 tuh.. hadoi! mcm mano nak buek ntah! elektrik... hadoi! mmg kantoi la weyh.. kalo bole sem ni ta mau ade C lngsung.. suda2 la collect C sem 1 n sem 2... :( mse taklimat tuh.. Tuhan je la tau ngantok nye cmne... dok dlm dewan yg sejuk nk mampos.. pastu suara Dekan fakulti aku yg mcm nga nyanyi lullaby je... mmg slamat aku tersengguk beberapa kali.. KANTOI! abes je En. Nik (PA aku) bg taklimat on my course, trus aku ngajak my babes blah! x tahan derrr! bek g mkn ke ape.. hahaha mse tuh pose la.. lpe plak.. blk n rest la pe lg... haaa before blk.. amek gmbr jap kt dpn Dewan Besar UTeM yg tersergam indah.. tp x brape nmpk sgt dlm gmbr :) nah!

haaa seketul je pon :)

pastu blik umah.. membute x hengat!
daaaaaaaaaaaaaa

with love,

zayanie

0 bebelan: