Ikot meh!

Monday, July 5, 2010

reunite:Botanical Garden (✿◠‿◠)

assalamualaikum....

huh! nk abeskn entry REUNITE ni... penat la nk igt2 balik.. jd bercampur baur.. sbb bnyak lg entry lain aku nk wat... okie.. keesokan harinye bersamaan 20th June 2010, it's the day diorg nk berangkat pulang.. tp still nk wat one more trip to anywhere.. so memandangkan ramai x mo g Wonderland.. aku pon bg la cdgn.. g Botanical Garden.. plan asal nk nek Buggy.. then one of us bersuara x pyh nek sbb mmbazir.. suare sorg je da mmpu ubah fikiran kami semua... then trus la berjalan ke dlm taman.. smpat la amek gmbr... lpak kt air terjun.. aku dok ngadap bunga2an.. tbe2 ajim bersuare.. weyh, jom nek buggy nak?? kte tong2?? aku pon trus stuju.. sbb ape??? sbb bru je jln ckit + amek2 gmbr diorg = peluh aku merembes dgn laju sekali! then sam, si mat smart.. lg la stuju.. hahaha then nk ckup kn kuota.. pnggil la sorg.. aiman dgn erkedek2 nye.. "aku nk2" hahahaha :D okie... sila la tgok gmbr2 k.. pnglaman yg x leyh blah... nk mencari para pejalan kaki yg balance... sewa buggy ntok 6 org.. but then naek 11 org.. BOLEH????? hahaha :)

posing with my mum :)

happy ending :P

amek gmbr je mule2 :P

gayat tgok souviniers :P

pose kt air trjun :)

peserta awal buggy ride :)

perbincangan :D

we love each other :)

catatan perjalanan REUNION kami berakhir suda di sini... to all my dear... i do love u all n miss u all so muchy2! hope to see u guys so soon... this memory will not be forgotten ever! F1P2 is THE HIPPIEST PRACTICUM eva!
with love,
zayanie

0 bebelan: