Ikot meh!

Wednesday, July 28, 2010

Jonker Street with buddies (◑‿◐)

assalamualaikum...
hye kwn2... haaa da msuk mnggu ke 2 sem 3.. aku da start la bosan.. punca nya?? duit loan lom msuk2 plus x de pe nk wat... Sabtu, 24 Julai aku telah menyeret Zhana Zulkifli dan Sofia berserta Mariam Naaila, Nurul Izzati bersama Sarah :) huh! ke mane je??? tgok la tajuk beb! hahaha name pon nk g Jonker Street.. kena la kuar ptg2 ckit...
bajet cam jd x jd je.. jnji ngan Zhana kul 5.. skali da kul 5 suku.. aku ngan x mandi2 lg.. Zhana msg.. "aku da kt bwh" OMG!!!! cian gle kt dia.. se-express yg bole aku mndi! hahaha tp wangi ok! Zaty, Mary n Sarah da siap.. aku x siap2 lg.. punca?? hahaha terkedek2 nk pilih baju n tudung ape :P Zhana lak while tnggu aku sia, dia g amek Sofia, BFF dia kot :)

haaa destinasi pertama... KEDAI MAKAN! sbb?? Mary da lapor bebenor! nyahahahaha dia kn suke skip2 meal.. last2 lapar x hengat nye! mkn la kami sblum kami di mkn nyahahaha... aku siap share ngan Zaty sbb aku n dia da lunch kt bilik...

pas mkn.. ouh masih awal ntok ke Jonker.. kami pon g la menapak ke Dataran Pahlawan... (sumpah org2 kt DP sume aku da hmpir knl) hahahahhaaha memendangkn duit aku ta de.. maka aku di tugaskn ntok ngambil gmbr (tnpa berbayar) nyahahaha :D

mase kt DP.. hampir setiap kedai diorg nih nk masuk! x bleyh blah... x nk kedai baju cantek2 plak kn.. aku nk join tgok?? hahaha saiz pon ta de.. plus sgt la keperempuanan! x reti la weyhh!!!! lom ke arah tu lg.. ermm mmg la da nk msuk musim 20-an.. but aku bkn jenis hipokrit dgn diri aku.. kalo bole nk ke kelas ngan lengan pendek je... suar tracksuit skali pon bole! hahahaha mcm2... nih gmbr2 ktorg kt DP...

Roxy Chique owner tgh membandingkan harga :)

trying a skirt huh??

muka comot di snap oleh zaty :)

sarah ckp dia jd lawa ngan camera aku :P

then da agak2 cam kul 8 lbih tuh, gerak la kami kuar.. ke Jonker Street babehh! haaa sesak nye kemain lg! mlm minggu la katekan.. rasekn! nk sgt! hahaha kuar la kami yg x berapa nk ade duit sgt ni... jln2 je.. cuci mate... last2 zaty n mary beli gelang.. sarah beli beg.. kt DP td zhana beli cincin kalo x slh aku :P haaa mse syiokk jln2 kt Jonker nih.. kaki aku telah di ceroboh oleh lidi pjg nk mampos yg telah dia buang merata2 oleh org yg tidak bertanggungjawab! huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tension aku! sakit nye smpai skang kot x elok2 lg! sbr je la... tempang trus aku blk tuh :P

powerpuffy!

wondering gerl :P

borong zhana.. borong!

nice pose :) thnx :))

masquerade :)

haaaa ni muka bosan tnggu org pilih gelang!

ouh kwn2!! pulang yok! hahaha setibanya di hostel.. lebih tepat lg di rumah!!! membuta is the best solution ntok kaki yg kepenatan serta sakit di cucuk ni! nyahahaha nytie nyte :)

with love,

zayanie

0 bebelan: